Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

onsdag 10 juni 2009

Nu har jag

Suttit här och kollat igenom alla bloggar, som jag har på "Bloglovin" så nu hinner jag inte blogga. Måste ju bara få berätta att jag fick en spontan kram av en överlycklig tonårsson idag. Det är inte det vanligaste. Får nog köpa sånt han vill ha lite oftare - eller förresten då skulle han ju bli så van att han inte blir lika glad. Resultatet får ni se på fredag.

Dagen startade i kaos. Kan sammanfattas i "Det är ingen ordning på allting, man hittar inte ett enda dugg". Jag gick till jobbet med herrparfym under armarna och på den vägen var det. Gick in på jobbet med orden "Säg nåt snällt". I fick tänka lite, men sa "Jag tycker om dig" Inte sådär jättespontant, men det hjälpte lite och dagen blev trots allt bra. Speciellt som det visade sig att jag slutade 16:00! Jag tog tillfället i akt och åkte in till stan. Men som sagt, det resultatet får ni se på fredag.

Titta. Jag hann visst blogga lite i alla fall. Nu ska jag pussa min snörvlige man i pannan och gå till sängs.

GODNATT!

3 kommentarer:

Orchid sa...

Ibland är livet inte så lätt! Men oftast överlever man små vardagliga tokigheter!
Kram på dig!

Ulrica sa...

Du luktade nog gott ändå ;) Då får man se imorgon alltså ?

En häxa på Vift sa...

Och nu är det Fredag... *väntar otåligt*

*s*
nä, ska inte stressa dig här nu. :)