Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 14 juni 2009

Modiga F


Bilder från förra helgen (fotograf, min kusin S)

En trettonåring som gör bomben i en pool, är väl kanske ingen konstig syn för de flesta. För oss som känner F, är det snarare ett litet mirakel. Killen som varit rädd för ALLT, som kämpar på och övervinner rädsla, efter rädsla. Som aldrig mer skulle cykla (han ramlade och bröt armen, när han cyklade på en gammal damcykel på grusig skogsväg). Numera flyger han även över hindren i rampen med cykeln. Får han bara ta det i sin takt (okej ibland med lite puffar), så brukar det lösa sig tillslut. Hans stora rädslor har annars varit, vatten, eld och vassa knivar. Knivarna kämpar vi på med och jag tänker inte be honom gå genom eld, det räcker att han vågar tända ett stearinljus.

2 kommentarer:

Orchid sa...

Han, F, är min underbara tonåring! Världens bästa tonåring!
Stor kram till F!

Ulrica sa...

Jag tycker att han verkar vara jätteduktig :) och jättemodig!!