Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

tisdag 23 juni 2009

Första semesterdagen

Inga bilder, från gårdagen. Jag får hänvisa till maken för den biten. Vi hade en skön dag. Packade lite, tog hand om desto fler telefonsamtal och ändringar av teve, telefon,försäkringar osv. Handlade ocj sen på kvällen grillade vi med grannarna. I dag ska vi till Skansen, men först ska jag vara barnvakt åt världens underbaraste V. Han som är sådär litegrann min också. Nu ska vi se om faster A duger till barnvakt, för nu ringer det på dörren. Ha en fin dag i solen!

3 kommentarer:

Jenny sa...

Härligt att åka till Skansen! Hoppas att ni får en fin dag!
Kram!

Miss Mess sa...

Härligt med semester!! :0)
Vad kul att vara barnvakt åt V. Mys! Vi har inte sett honom på läänge.

Vi måste försöka ta och ses snart! Saknar er! Många kramar.

/Svägerskan

Orchid sa...

Snosa på V från mig också! Måste vara underbart!
Kram!