Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

tisdag 12 maj 2009

Väck inte den björn som sover




Det gjorde vi inte heller, utan jag och F har kollat inspelade CSI-avsnitt på TV och ätit frukost. Hon vaknade helt av sig själv vid kvart i tio. Kändes inte alltför sent i alla fall. I kväll måste hon ju i säng i tid, för imorgon börjar vi tidigt.
Efter frukost bytte S om till sin nya outfit, som jag köpte för 5 kronor på loppis. Sen blev hon en tiger och attackerade F i soffan "Hjälp, en hårboll, hjälp en hårboll" ropade den försvarslöse trettonåringen. F tyckte att hon ser ut som en tant och jag kom på vilken tant. Den pälsbeklädda damen i "Nasse". Det är bara hatten som fattas. Äsch nu sitter jag ju bara här för att slippa ta tag i dagens göromål...

2 kommentarer:

Orchid sa...

Så fin hon är!
Jag vet när hennes mamma fick en pälskappa när hon var då där 3-4 år! En dröm uppfylldes! Hon kände sig sååå fin!
Kram på er!

Ulrica sa...

Samma här, jag sitter här bara för att slippa göra något :) o så är det så kul att läsa bloggar också ;) För 5 kronor så var den ju ett fynd :)