Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

lördag 2 maj 2009

Solsken och krovgrillning

Två busrumpor har fått mums-mums av faster L

Dagen igår var jag TRÖTT och osocial. Richard tjatade på mig om att komma ut, men hade ingen lust alls. Framåt eftermiddagen lockade han med underbaraste vännen C + familj och korvgrillning, så då kom jag ut en stund i alla fall. Skönt i solen och ungarna lekte. I natt sov jag som en gris och känner mig i stort sett som en normal människa igen.
Kan med stolhet berätta att S i stort sett lagt undan blöjan nu. Eller hon vill bajsa i den, men då ber hon i alla fall om den. På dagis hade det skett en olycka med just det igen, men det tror jag kommer. Precis som sina bröder, verkar hon bli natt-torr i samband med detta, men jag har inte vågat chansa än. I dag ska hon gå till leksaksaffären och välja en present, för att hon är så duktig. Muta i dess bästa form. Hon pratar om en boll med Nalle Puh, så vi får väl hoppas att det finns. Med nappen hade hon ju också bestämt sig i förväg. Hon är inte mycket för att gå runt och bestämma sig på plats min dotter.

2 kommentarer:

Orchid sa...

Lycka till, Lilla S!
Kram!

Anonym sa...

Vad kul att hon nu är redo att lämna blöjan!