Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

torsdag 7 maj 2009

Nu är det bevisat


Det är ingen idé att göra sig till. Jag menar, när vi städat är det snabbt någon där och vänder till alltihop. Alltså städar vi mer sällan och har lite lagomstökigt (hrm) mest hela tiden. Skurar jag golvet, spiller någon ut en kanna saft. Ja ni förstår principen. Vi tvättar nästan aldrig bilen. Det var nog två år sedan vi gjorde det riktigt ordentligt sist. I måndags lämnade R in bilen för ordentlig rengöring. Både ute och innombords. Den glänser så fint. Tills i dag, då ett gäng skrattmåsar fick för sig att hålla fikapaus på taket. Vi håller oss för skratt kan jag säga.

1 kommentar:

Orchid sa...

Jag har också förstått att det inte lönar sig att städa för mycket! Det är liksom litet otacksamt!
Kram!