Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 31 maj 2009

Grattis till alla mammor!


Och speciellt till min egen älskade mamma! Jag hade köpt en alldeles speciell flaska vin, som jag skulle skicka med min syster, när hon var på besök. Men syster åkte och kvar stod flaskan. Den får stå kvar här tills vis ses, för jag vågade inte skicka den på posten.
Här är den live, bara för dig mamma: Blue suede shoes (jag fattar inte hur man gör en sån där inbäddad version, där man ser filmen).

3 kommentarer:

Orchid sa...

Tack, min älskade Dammråtta! Elvis-hyllning är aldrig fel! Vinflaskan klämmer vi vid ett senare tillfälle!
Kram, lilla Gumman!

En häxa på Vift sa...

youtube har ju länkar på sidan om sitt klipp, en html och en embed-länk. Kopiera embed-länken och klistra in i ditt inlägg så syns klippet. :)

Dammråttan sa...

Vassegod lilla mamma.

Häxan: Jag testade det,men fick bara en tom ruta med ett rött kryss. Får testa igen.