Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

måndag 13 april 2009

Slutet på helgen






I dag har det varit slösöndag, fast måndag då. Vi tog ut S cykel, men den var det punka på. Sen ville P pröva cykla, men det var punka på den med. De andra killarna cyklade dock och vi hade en skön stund i solen, som tittade fram litegrann just då.
Så kom lillebror på besök och vi gick in och åt mat, fikade och spelade Alfapet. En helt perfekt sista dag på veckan helt enkelt.


Lillebror J har bytt S, för en dag. Fast sen blev hon så gnällig att vi höll på att hoppa från balkongen allihop

I morgon är det tisdag. På tisdagar är jag ledig.

Nästa vecka jobbar jag alltså onsdag, sen är jag på kurs torsdag till fredag och jobbar på lördag. På lördag ska jag på 40-årsfest/maskerad. Man ska vara utklädd till sin favoritsagofigur. Jag tänker inte tala om vad jag ska vara om det är någon som läser (det vet jag nog att det är). Kanske ligger in en bild i helgen, för att se om ni kan gissa ;)

3 kommentarer:

malin sa...

Ser ut som om ni hade en härlig Söndag/måndag!
Lägg gärna ut en bild efter maskeraden, skulle vara jätte kul att få se och gissa!

Orchid sa...

Jag skulle kunna tänka mig att vara med hos er, det skulle vara jättemysigt! Trevligt att se sin son också, det var ett tag sedan!
Kram på er, hela högen!

Annica med A o L sa...

Vilka fina bilder och vad roligt att läsa här! Superbra "dagbok" att spara till framtiden! Det låter som att ni varit hyfsat friska ändå, trots engångskräkningarna. Kanske lindrigt magvirus? Hoppas det inte drabbar fler.