Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 12 april 2009

Påskpynt


Jag har tittat runt på andra bloggar och sett alla fantastiska påskdukningar och pyntningar mm. I år orkade vi inte ens gräva fram påsksakerna. R köpte nya ägg till ungarna och sen fick det vara. Men vi har mammas fina tulpaner och så har P gjort en påskkyckling. En punktpåskpyntning helt enkelt.
I dag skiner solen. F kräktes i natt. En gång. Han tror att han åt för mycket. Jag är fundersam. Det har ju kräkts en gång innan i familjen, även om det var över 48 timmar tidigare. Å andra sidan vore det inte första gången han kräktes av för mycket av livets goda.

1 kommentar:

Orchid sa...

Synd att F inte mår så bra! Även om det möjligen kan vara självförvållat!
Jag har heller inget särskilt påskpynt, bara en gul freesia, nyinköpt för att fotograferas! Nånstans i källaren har jag en påse med tuppar, men den har gömt sig underst någonstans!
Kram till er alla!