Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

fredag 10 april 2009

Påskfrukost





Efter en otroligt gnällig omgång av äggmålning (antagligen hade de behövt frukost INNAN, men äggen skulle ju vara till frukosten) fixade T med lite hjälp av P ett fint påskfrukostbord i vardagsrummet. Egentligen brukar man kanske ha äggen på påskaftonen, men eftersom jag oftast jobbar då, så har det blivit att vi tar det den dagen jag är ledig. Nu är jag ju ledig i morgon också, men vem vet? Vi kanske tar ägg då med. För fler påskbilder hänvisar jag till makens blogg. Fast just nu är han på solig promenad med killarna och några kompisar, så det klickar väl på lite med mobilbloggandet och man får scrolla ner lite. S och jag är dock hemma. Känns inte kul att dra med sig en som kräkts hem till andra och så tänkte vi att hon skulle samla krafter för att vara frisk nog i morgon.

Naturligtvis hade batteriet på kameran lagt av precis när vi skulle börja måla/äta frukost, så bilderna är tagna med mobilkameran.

1 kommentar:

Orchid sa...

Ert påskbord ser ju riktigt läckert ut!
Passa på att njuta av ledigheten!
Kram till er alla!