Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

tisdag 28 april 2009

Mitt kreativa barn

När hon inte andvänder sin kreativitet till att vända upp och ner på hemmet, kan hon ibland fokusera all sin energi på ett enda papper. Så här såg en teckning ut för några dagar sedan:
Nu ser den ut så här:


Jag blir så otroligt fascinerad över hennes tålamod. Själv kommer jag ihåg hur otroligt jobbigt det var att färglägga, när man var liten, men det känns nästan som att det är terapi för henne.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig blogg. Härligt med kreativa barn!

En liten fråga, hur gör du för att få upp hur många besökare du har på din blogg? Det ser snyggt ut tycker jag:)
/Malin

En häxa på Vift sa...

Som min lilla då, hon kan sitta och har alltid kunnat sitta länge med sina pyssel. Så totalt olikt mina tre andra. :)

Dammråttan sa...

Hej Malin. Tack för din snälla kommentar. Fick hjälp av Häxan på vift med min räknare på denna sida:

http://susnet.se/tjanster/newMemberAction.do

Den var mycket bättre än den jag hade innan för denna räknar bara folk en gång/dygn + att den inte räknar mig.