Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

fredag 10 april 2009

Jag vill flytta NU!!!


I nya lägenheten ska det bli totalt leksaksförbud i vardagsrummet. Och i köket. OCH i hallen.
Vi har slutat bo här nu. I dag har jag dock tagit tagi den nödvändigaste "hålla-huvudet-ovanför-vattenytan-städningen" och just den högen ovan är förflyttat i en liknande större hög inne i barnrummet (tillsammans med högen från hallen och köket). Jag har också sopat och torkat golven och föröskt att få det lite punktfint för att kunna få en mysig kväll. Nu gör jag revbensspjäll à la Orchid (dvs Mamma). Men det är väl som de berömda köttbullarna är jag rädd. De blir nog aldrig som Mammas. Hoppas det blir okej ändå.

1 kommentar:

Orchid sa...

Jag kan förstå att du storknar i er trånga lägenhet! Har just sett bilderna på nya stället och det ser så luftigt ut! Kanske till och med er familj kan få litet plats över på golven!
Lycka till med revbenen!
Kram!