Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 19 april 2009

Före och efter








F tycker att vi tjatar på honom om han tonårsflottiga hår. Senast idag när vi skulle åka till lillebror på besök. Han fick nog och bad mig raka av honom allt. Jag gjorde nästan det (tycker att helt kalt blir lite för mycket). Vad han inte riktigt förstår är att jag istället givit honom en frisyr, som han verkligen måste fixa varje dag, för att inte se konstig ut ;) Fast det var väldigt enkelt, så han ska nog klara av det. Sen åkte vi alltså till J. R blev såld på han 52-tumsTV (eller vad det nu var) och ungarna på att spela "rockband" (kolla in makens blogg, för lite bilder från dagen). Så nu har vi lagt alla möbelplaner på hyllan och satsar på århundradets dyraste multimediasystem i stället (eller hur!!? som om inte jag hade något att säga till om längre).

5 kommentarer:

Orchid sa...

Jag vet ingen snyggare tonåring!
Kram till F!

Mamman på väg sa...

Men kolla killen, han har ju kinder! :) Vad fint!

Och nog är det så, att vad man än bespetsar sig på så sitter man hux flux där med ett multimediasystem istället?? Se till att det bara spelar _bra_ saker.

Anonym sa...

Killen börjar bli stor nu

Dammråttan sa...

Orchid: Inte jag heller, såklart.

Mamman på väg: Kinder är ju typ det enda han består av (trodde de försvann i tonåren).

Den här mamman har talat. FÖRST ett matsalsbord, sängar och bokhyllor, sen KANSKE vi köper ett yttepyttigt multimediasystem och en mindre platt-tv - man får väl mötas på mitten ;)

Chrille: Visst gör han! Jag hänger då rakt inte med.

Anonym sa...

Snygging! :0)

/Charlotte