Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

tisdag 3 mars 2009

Lite kreativitet

Inne på sista dagen av min långa ledighet. Ska avsluta den på bästa sätt. Hemma hos en god vän. Närmare bestämt hemma hos min barndomsbästis S. Stor-S, som min lill-S är döpt efter. Vi bor bara en gata i från varandra, men träffas alldeles för sällan. Nu ska vi i alla fall äta mat ihop och fira varandras 40-årsdagar, så här lite i efterskott. Min kväll igår och förmiddag idag har gått åt till att färdigställa hennes present. Jag hade egentligen beställt en bok, men den har inte kommit. Jag har köpt en flaska ekologiskt vin och tänkte fylla på med lite ekologiska delikatesser. Hoppas hon inte läser det här nu, men det tror jag inte. Framförallt så jobbar hon ju i stort sett tills jag ska dit. Om annat, så Sorry S för att jag förstörde överraskningen.

Sydd av en gammal skjorta och lite resttyger jag hade hemma



Lite arg över att jag klantade till det och missade "en", så typiskt mig.



6 kommentarer:

En häxa på Vift sa...

vilken fin väska! Och det där lilla missade "en" gör den bara mer personlig. :)

Anonym sa...

men va fan, det där är ju min gamla skjorta...Får gömma symaskinen!

Orchid sa...

Hälsa S när du går på partaj!
Kram!

Miss Mess sa...

DU ÄR DUKTIG! :0)

Anonym sa...

Får man beställa lite saker kanske?

Anonym sa...

Himmel vilken fin väska!
Vad duktig du är!
Din kompis blev säkert jätteglad, personligare present kan man ju inte hitta.