Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

tisdag 31 mars 2009

Inte lätt att förklara alla gånger

Jag: Men F skynda dig med frukosten nu
F: Men jag har sovmorgon i dag
Jag: Va, men inte har du väl sovmorgon idag?
F: Jo, det är en sån där speciell dag idag. Jag slutar faktiskt tidigare också.
Jag: Jaha, vad är det för en speciell dag?
F: Hm jo, det är en sån där dag, när man hm, lär sig saker.
Jag: Å, en sån dag. Ja, då förstår jag att den måste vara kortare än vanligt.
F: Äh...


PS: Det kallas "Värdegrundsdag", letade vi fram, så jag förstår att han inte riktigt kunde förklara, men kunde inte låta bli att skratta i alla fall.

2 kommentarer:

Orchid sa...

Så go han är, våran F!

En häxa på Vift sa...

haha! Klockren!