Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

tisdag 10 mars 2009

Av barn och fullgubbar

Jag och S tar vårt vanliga tisdagsbad. Har blivit lite av en tradititon. En mysig start på dagen. Då kommer det:
"Mamma har du ingen navel?"
"Jo, men det har jag ju"
S lutar sig fram och bläddrar mellan min magveck:
"Ja, DÄR är den ju!"

Tack för den påminnelsen om frånvaron av tvättbräda. Den och hennes "En STOR mamma", när jag kliver ner i badet. Ni förstår att jag känner mig ovanligt tilltalande idag :D

4 kommentarer:

Orchid sa...

Hoppas lilla S blir litet mer finkänslig med åren!
Jag törs ju överhuvud taget inte visa min mage för henne!
Egentligen är det inget att se!
Kram på er tjejer!

Anonym sa...

skönheten bor i betraktarens ögon och i mina ögon är du vacker som en ros, en nyplockad skär...

Anonym sa...

-Jag vill åxå ha så där låååånga tuttar som du har, mamma:)
-Vilka fina gula tänder du har, mamma:)
Och så kom jag inte på fler härliga kommentarer, men de haglar ju:)
Ja, man får vara glad så länge det komer från små söta barn istf stinkande fyllbultar!

Dammråttan sa...

Orchid: Förhoppningsvis blir hon det.

Anonym: Tack min sockertopp för dina komplimanger.

Carola: Hahaha! Jo, de kan de små liven. Däremot vete tusan om fullgubbar verkligen är ärliga, för jag får ofta otroligt fina komplimanger av dem ;)