Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

lördag 28 februari 2009

Zzznark

Bilden av S, som somnat hållandes min fot, får illustrera min känsla av den här deltävlingen av årets melodifestival. Så otroligt slätstruket. Inget direkt dåligt och heller ingenting falskt, men bara tristtråkigt. Låter lite som att man hört allt förrut. Bäst i kväll var helt otippat - Darin, eftersom han inte ens tävlar. Eller tycker jag bara att det är slätstruket, för att jag sitter här i min ensamhet och inte har någon att tycka tillsammans med? Jag kan ju inte ens uppskatta alla tuttchocker, eftersom jag har inte har någon testoteronstinn man vid min vid min sida, som kan kommentera dem. (Var tog han vägen förresten? Skulle inte han komma hem till det här spektaklet? Hoppas det betyder att han har kul). Nu ska jag hoppa tillbaka till soffhörnet och somna till sista halvlek... Nej just det jag skulle ju se "Rocksystrar". Bäst jag håller mig vaken.

2 kommentarer:

Jennie sa...

Helt underbart foto blev det i alla fall :-)

Orchid sa...

Den lilla tjejen har en egenskap som vi andra ibland skulle behöva få känna på. Att sova när/var/hur som helst.
Nära mamma är väl inte så tokigt!
Kram!