Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 22 februari 2009

Vilken MAT!!!!





Så enkelt och så fantastiskt GOTT! Till och med ungarna var lyriska.
Det var bara på med vitlök och rikligt med parmesanost + grädde och hönsbuljongtärningar på sidan. Ösa lite då och då - i ugn 175 C i 45 minuter. Vi hade ingen grädde, så det blev creme fraiche utrörd med mjölk. Vi brynte kycklingen lite i peppar och Rs kryddsalt innan (han tar flingsalt och chiliflingor mm i saltkvarn, blir supergott på potatis mm).


Nu är det Bingolottotime, så jag tar väl fram min nypåbörjade bok. Peter Robinson "Kall som i graven", som jag blev avbruten med, när jag badade tidigare.

2 kommentarer:

Orchid sa...

Maten låter förbaskat god!
Kram!

En häxa på Vift sa...

Oj! Det där såg ju jättegott ut!