Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

onsdag 18 februari 2009

T som kaviarfigur

Nu kan man gå in på kalles.se och göra sig själv till en "kaviatar (tips från Ulrica, som jobbat med dem). Naturligtvis var jag tvungen att göra om T. Häromdagen pratade vi dessutom kaviar, han och jag. Han började fråga om vilken kaviar som kom först och helt plötsligt var vi inne i värsta föreläsningen om patent och copyright mm. För det var ju såååå orättvist att någon kunde komma på en idé och så tar någon annan den och tjänar pengar. Kände mig lite ute på hal is, men hoppas på att jag förklarade rätt.

3 kommentarer:

Orchid sa...

Sicken sötnos!
Kram till Kaviataren T!

Anonym sa...

Ha ha, vilken kul idé då!

Och jag måste erkänna... jag har inte MVG i kaviarhistoria...

En häxa på Vift sa...

Kul kaviavatar. :)

Copyright och patent är en snårskog i juridikliteratur så det är nog inte det lättaste att förklara.*S*

Men du är utmanad inne hos mig ialla fall:
http://witchypooscorner.blogspot.com/2009/02/jag-har-blivit-utmanad.html