Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

lördag 21 februari 2009

Schlagerfeber

Envis S. Om man inte lägger sig i sängen, somnar man till slut på golvet.

T släpper slapsticks som andra byter kalsonger. Fast utan att det är med flit. Till middagen: "Fredrik Reinfeldt, var han den första svensken i rymden?" EEEee, nja inte riktigt kanske.


Melodifestivalen missade han till sin stora förtret. Gick till grannen i två timmar, fast jag sa att den snart började . Vid kvart över nio tyckte jag att det var dags för killarna att komma hem. Då insåg han att det mesta var över och blev HELT FÖRKROSSAD! Han hade ju missat ALLT! Sen var det i stort sett vårt fel att BWO inte gick vidare heller. Vilket inte var sant, eftersom de var de enda vi faktiskt röstat på.


T:s kommentar när summan till radiohjälpen redovisades: "O, MYCKET pengar!" "Jo, men det går ju till behövande" sa jag. "Jo, men tänk om det bara var en. Då skulle jag vilja vara den" Klok kille det där...
P gillade i alla fall Molly:

1 kommentar:

Orchid sa...

P kommer att vara med i schlagerfestivalen om några år! Han har definitivt stilen inne!
Stor kram till Schlager-P!