Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 22 februari 2009

Jag har blivit utmanad

av Häxan

Utmaningen går ut på följande:
1. Länka till den som har utmanat dig
2. Berätta sju sanningar om dig själv
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så att de vet om utmaningen



Jag gör som jag brukar. Jag tar emot, men skickar inte vidare. Aldrig att jag har sju att utmana. Men känn dig gärna utmanad, du som vill!



Mina sju sanningar:

1. Jag vägde 2.2 kg, när jag föddes (men tog igen det med råge senare).
2. Jag gick Jordbrukslinjen på gymnasiet och jobbade som lantarbetare i ca tre år allt som allt innan jag fick sluta, för att det var för tungt.


2. Jag dumpade R för att jag hade fått ett av de jobben.

4. Jag har varit huvudledare för Stockholms läns 4H-läger fyra somrar i rad .

5. Jag har varit vice ordförande för Stockholms läns JUF (Jordbrukare Ungdomens Förbund).

6. När jag var yngre gjorde jag karikatyrer i cernitlera av alla jag kände (gjorde även andra "gubbar" i cernitlera och en del sålde jag på en hantverksmässa, vilket jag ångrade efteråt)

7. Jag är vansinnigt svag för usla kärleksfilmer. Gärna ungdomsdito. (Det är nästan lite skämmigt, så reta mig inte nu).

3 kommentarer:

Ruccola sa...

Hehe, tänkte på dig när jag såg att Blå Lagunen var på tv för nån dag sen ;)

Orchid sa...

Jag gillar också sådana filmer! Vågar inte ens tala om vilken som är min favoritfilm! Då undrar väl folk om man är normal. Men jag vet en tjej, som bor här som har samma film som favorit!
Kram!

Dammråttan sa...

VAD!! Var den på TV? Det missade jag totalt. Skulle varit kul att återuppleva den. Annars har jag ju good old "Piratemovie" på dvd. Man är hemma ensam alldeles för sällan ;)