Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

onsdag 11 februari 2009

Inte på topp

S gosar i soffan, med ALLA gosedjuren - jag vill inte ha dem i sängarna i dessa tider


Har fortfarande ont i höften. Det sprider sig mot ryggen. Känns lite som moment 22, jag måste träna, men det går ju inte när man har ont. Tänkte köra lite lätt discodans och stretching med S lite senare. Får se hur det funkar. Man kan ju inte sitta still heller, för då blir man ju stel i stället. Fy tusan vad jag gnäller, men jag ÄR gnällig i dag och känner att jag behöver det! Här kommer lite mer gnäll: Blir nog inget matbord i vardagsrummet. Vi har insett att snart behöver vi nog det utrymmet till vår säng i stället. Ungarna delar snällt just nu, men det kommer att gå över och DÅ kommer vi garanterat inte att vilja ta bort ett bord som vi vant oss vid. Känns skitsurt. Jag hade så sett fram emot det där med bordet. Skulle liksom få ett rätt normalt hem - ÄNLTIGEN. Fast lite bättre kändes det i går när jag såg klipp från vara gamla lägenhet. FY TUSAN vad rörigt vi hade det! På slutet är det klipp från när vi ska flytta. Man borde tänka att man ska flytta, lite oftare, för OOOO vad tomt och fint vi hade det då :) Så fort jag har lite mindre ont i höften, ska jag tänka att jag ska flytta, eller att jag ska ha fest kanske. Eller så får jag ställa till med en fest. Då brukar vi få till det och så blir man ju glad av fest också. Det kan jag behöva.

4 kommentarer:

Orchid sa...

Vad har du fått ont i höften av? Låter inte roligt. Kanske får du och S ta en svängom senare idag så kanske smärtan släpper litet!
Kram!

Dammråttan sa...

Äsch, det är som K på jobbet säger "en gammal krigsskada". Kommer väl från alla barnafödlsar och foglossningar och blir inte bättre av att jobba tungt. I alla fall inte om man inte tränar emellan. Det utgår från en punkt i höften. Jag har varit hos naprapaten med den tidigare och vet ungefär vad jag ska träna och stretcha för att hålla den i schack. Samma maed nacken, men nu under november-december har jag liksom bara "Kört på". Har känt att båda var på g, men inte tagit tag i det, så lite få jag väl skylla mig själv. Har gymnastiserat lite för mig själv här hemma nu och det känns redan bättre!

KRAM tillbaka!

Anonym sa...

Hej! :)
Hoppas du har tid 2 minuter att genomföra en kort undersökning?

Vi är 3 tjejer från Södertörns Högskola som skriver en rapport om bloggare och deras bloggvanor och ditt svar skulle verkligen hjälpa oss!

Tack på förhand! :)
//Karro, Elin och Johanna

http://www.eSurveysPro.com/Survey.aspx?id=29a2e223-25b7-4c9b-9839-269a167d8896

(Har du tidigare fått detta meddelandet och gjort en undersökning med blå bakgrund får du väldigt gärna göra om denna enkät då den föregående tyvärr plockades bort)

En häxa på Vift sa...

ont i höfterna är inge kul alls.
Men fest kan väl liva upp stämningen lite så det lät som en bra idé. :)