Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

tisdag 3 februari 2009

Det nya musiksverige

Jag och maken varO No It´s Christmas i december. Då var han sjuk. Det enda jag hade hört innan, var att just han var bra, så nu har jag hållt öron och ögon öppna. När han så dök upp i På spåret, smällte jag som smör. Det blir inte mycket bättre än så här . Lyssna och njut! Men bara till 15:e februari, för då tar de bort klippet. Efter den underbara upplevelsen på Nalen, en del annat man sett på TV och DET, så känner jag mig lugn. Musiksverige är tryggat, här finns STJÄRNOR och det sprakar om dem.

2 kommentarer:

Orchid sa...

Låter verkligen mysigt!
Kram!

Ruccola sa...

När jag läste texten så tänkte jag direkt att det var "Creep" från På Spåret du menade, och det var det ju! :)

Hans version av den låten är verkligen asgrym. Fler tips:

http://se.youtube.com/watch?v=tfdtY96dHRw

http://se.youtube.com/watch?v=EOmgBUQkr1I

(och när orchid säger mysigt menar hon bra ;)