Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

tisdag 16 december 2008

Lagen om alltings...



I bland känns det nästan som att det inte är meningen att man ska göra vissa saker. I alla fall inte gå och lägga sig i tid. Har startat om datorn två ggr, för att det var så trögt att jag inte ens kom ut på internet och sedan, när jag ÄNTLIGEN skulle lägga in bilderna, så var batteriet i kameran slut. S vägrade sova och det blev lite allmänt tjafsigt med storpojkarna, som inte alls kunde fatta varför de skulle ta det lugnt en stund före sovdags. Den enda som i kväll somnade helt utan tjafs, var P. P som varit stortjafsaren vid sänggående och igår var i sitt esse. Så mycket att vi inte längre var lika gulliga och tillmötesgående föräldrar. Verkar som att det tog skruv. Nu ligger i alla fall alla i sina sänger. Alla utom F sover dessutom. Jag har hängt tvätt och batteriet fick ladda litegrann och voilá: Här är bilderna, som utlovat.

Nu ska jag nog sova faktiskt. Kan behöva ladda lite batterier jag med.



















3 kommentarer:

En häxa på Vift sa...

Murphy... hört talas om honom nån gång? Han , den där som skrev lagen om alltings jävlighet?
En elak en, den där Murphy. ;)
Hur som, mycket fina blomstergrupper även om det tog lite omvägar för att få till dem.*s*

Orchid sa...

Så fint det blev!
Kram!

Anonym sa...

Oj vilka otroligt fina blomstergrupper!

Avundans tålamodet. företagsamhetn och talangen som krävs för att få till nåt liknande:)
Duktig du är!