Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

lördag 13 december 2008

Glad Lucia!!



"Baka baka liten kaka, rulla rulla liten bulla..."
Fast bullarna rullar vi inte förrän i morgon bitti. Det blev i alla fall minimuffins (vårt nya påfund sedan torsdagen minibakande) och så havreformar. Sen skulle vi baka pepparkakor med, men jag bara orkade inte. Rätt slut efter en lördag på jobbet.
Så skulle jag lägga in det här inlägget, vilket slutade med att jag suttit och installerat och avinstallerat program i två timmar. Det kan aldrig vara enkelt med datorer. Men jag är ju rätt envis, så ett inlägg blev det i alla fall.
Godnatt!






1 kommentar:

Orchid sa...

En alldeles ovanligt söt liten Lucia med sin alldeles speciella söta Luciahund!
Kram!