Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

lördag 22 november 2008

SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!

S och R i snön


Äntligen lite ÄKTA snö, inte bara lerbacke. Lyckliga Dammråttebarn har snurrat i snöhögar, åkt pulka och haft sig hela dagen. Kommit in med rödmosiga kinder och blöta vantar att hänga på tork. Men inte blöta kläder. Med risk för att låta som en reklamfinansierad blogg, så måste jag faktiskt understryka det. Inte med blöta kläder. För när man använder Gneis, så slipper man det. Snön faller liksom bara av.
Som grädde på moset, så måste jag ju visa lite härliga snöiga, gneisiga bilder från dagen -Och NEJ jag är inte gröntokig. Det har bara blivit så. De första kom i våra testpaket och sedan, när jag skulle handla på rean i våras, så fanns det bara grönt kvar. Fast det är ju fint, men det kan ju bli lite löjligt nästan, när alla är gröna - F har en grön jacka han med, men det har han valt själv - han är däremot gröntokig. (Inte är jag reklamfinansierad heller, bara NÖJD)


T - snömulad av G


En tandlös P

En rosenkindad S



4 kommentarer:

Orchid sa...

Vilka härliga vinterbarn! Kram till dom alla!

Anonym sa...

Instämmer med Orchid.
Och vilka fina vinterkläder. Gillar verkligen!

Anonym sa...

Härligt!
Barnen när det snöat är en sann fröjd!
Fina kläder!

En häxa på Vift sa...

haha,vilka härliga bilder! :)