Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

onsdag 12 november 2008

Familjen är hel!!

New York - foto F

Nu är han hemma igen! Min stora lilla plutt! Eftersom S inte mår riktigt bra och P hade ont i knät (gick förvånansvärt snabbt över, när det gällde att följa med till Arlanda *hm*), så var vi en nästan samlad familj som mötte upp en nöjd tonåring med välfylld resväska. Nya kläder, mp3-spelare, lite spel och gottis och en hel del erfarenheter rikare. Presenter till alla och envar hade han också med sig:

Kaffet smakar extra gott i min nya mugg!




I USA har de inga små chipspåsar


Lite stor, men den kanske räcker tills han får besöka USA själv?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Pontus ! Ta av dig pappas tröja !!

En häxa på Vift sa...

haha, en sån där t-shirt köpte jag till min son förra året. :)

Och chipsen finns i stora påsar,ja... det där är ungarnas favorit-sort med. :)

Anonym sa...

Välkommen åter kära vän

-Maria N- sa...

Vilken häftig grej, egentligen. Tänk att komma hem från USA och dela ut presenter till syskon och föräldrar. I den åldern. Häftigt!

Hur mycket längre har han blivit? ;)

Anonym sa...

Härligt att ha familjen samlad igen.
Vilken upplevelse för en nybliven tonåring !
Ha en underbar helg tillsammans allihopa!
Föresten,är det ok att jag lägger till dig i min favorit lista?