Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

tisdag 14 oktober 2008

Monstermuffinsen

Har det kommit några frågor om, här kommer svaren:


Själva muffinssmeten är bara vanlig sockerkakssmet - finns nog bättre muffinssmet, men jag hade inte tid att utforska. Så glasyr med karamellfärg. Ögonen är vita peps (mintchoklad är det väl - finns rosa och mintgröna med). Tog röd karamellfärg med ett tops och "målade" på toppen sen satte jag en klutt med grön tårtgarnityr.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sååå gott det låter och ser ut.
Dock tror jag inte att det skulle sitta så bra nu när jag börjat mitt nya liv med motion och nyttig mat... skrattar...

Anonym sa...

De är så coola de där muffinsarna, ska jag göra till Halloween tror jag:)
Hoppas att Sara hade en toppen födelsedag! Det låter ju onekligen så när man läser här nedanför:)

Mamman på väg sa...

Ja, men jaaa!! Och det var inte värre!! Den med de vridna tänderna är ju heltunderbar... Blodsprängdheten också. Jag menar, vem har inte nån gång känt sig som en monstermuffin? Ärligt?

Anonym sa...

Wow, de där var ju hur coola som helst! Den idén snor jag rakt av till Halloween. =)