Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

onsdag 29 oktober 2008

Det kompetenta barnet


Känns som att jag har gnällt så mycket på S i de senaste inläggen. Som nog alla förstår så tycker jag ju att hon är världens underbaraste. Bara lite mycket ibland. Jag älskar hennes energi och fantasi, men kan som sagt känna mig lite matt i bland. I tvättsugan är hon med och "lämper" till. Plockar och sopar och har sig. När hon tröttnar på det kan en stol och en vagn med sopborstar bli en bil. Inte så länge: två sekunder senare har hon lyckats utröna att den andra tvättvagnen har löstagbar botten - om man trycker underifrån. Som sagt, helt underbar, men lite mycket ibland :)

1 kommentar:

Orchid sa...

Min lilla S kommer att klara sig bra här i världen! Precis som sin mamma, som ochså var ganska envis som liten (fast inte riktigt så mycket)! Puss o Kram på er båda!