Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

lördag 27 september 2008

Långhelg

NU drar jag hit och hoppas på att biljetten fungerar även lördagar. Ni behöver inte oroa er för min eventuella nykterhet. Går ju i väntans tider och man kan inte komma berusad till BB. Inte är jag väl något större stöd om jag står och andas alkohol i ansiktet på svägerskan heller. Möjligtvis blir jag lite lugnare och flippar inte ur, men nej, jag håller mig som sagt rätt nykter i stället. Går och hoppas på att den lilla krabaten ska passa på nu, då jag har långhelg och är ledig i dagarna fyra, men än så länge verkar allt helt lugnt.

2 kommentarer:

Sus sa...

Jag går ju också i väntans tider.
Blir ju moster inom kort =)

Orchid sa...

Jag håller tummarna för dig och K när ni ska föda barn ihop! Gratulera K från mig när det är över! Bild på bebisen mottages tacksamt! Det vore ju lämpligt om bebisen kom när du är ledig! LYCKA TILL!