Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

måndag 29 september 2008

En ny era

"Nu har jag bockat ur måndagar ur min dagliga telefonväckning" sa maken idag. Från och med nästa måndag och 8 månader (ÅTTA!!) ska han vara hemma med S på måndagar. Själv kommer jag att vara hemma en del måndagar och minst varannan tisdag. Iofs innebär det att jag jobbar "full pott" de övriga dagarna, men det kommer ändå att bli underbart!! Ja, mitt schema har ju redan börjat som ni kanske förstår. Det är fantastiskt skönt med långledigt och perfekt för S, som är så infektionskänslig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter helt underbart! Vi gjorde så en vår och försommar (när jag fortfarande var föräldraledig). Vi var långlediga varje helg och den där extradagen var guld värd på alla sätt och vis! Ni kommer inte att ångra er, grattis till härliga långa helger!