Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

måndag 29 september 2008

Dagarna radar upp sig


Hur kan NÅN tycka illa om hösten, när den visar sig från den här sidan? Solen strålar från klarblå himmel. Det är klart och krispigt i luften. Själv är jag ju till råga på allt ledig, vilket naturligtvis förhöjer stämningen. I dag har F hemarbetardag. Han har varit riktigt duktig på att jobba med sitt, så vi tog en paus och gick ner till centrum och åt lunch:

"Picknick i parken"

Efteråt lekte han snällt med sin lillasyster en lång stund och så tog vi en glass på vägen hem. En riktig skämmabortstund helt enkelt.

Själv är jag rätt trött. K hade värkar i går kväll, så jag har legat startklar på soffan hela natten. Alltså jag HAR sovit, men inte så bra. Konstigt nog får jag alltid mindre ont i ryggen i soffan än i sängen (säger kanske mer om hur sängen är, än soffan?).

Nu SKA dammsugaren fram - missade min tvättid när vi var borta, så NÅT måste jag ju göra.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter som en bra dag! jag håller med, vem kan klaga på hösten när dne är som idag? Jag älskar hösten och vill helst vara ute heeela tiden!

Fin bild!

Anonym sa...

Bra att F får öva sig med lite mat made in the U.S.A...

Anonym sa...

Låter som en underbar dag detta för dig. Själv skulle jag hellre haft en glasstund med er än suttit på jobbet.
Men njut av dagarna nu för hösten är fantastisk.