Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

fredag 19 september 2008

Arv och miljö

Visst, mycket av S´likhet med sina bröder beror säkerligen på att hon blir inspirerad och vill vara lika. Som att hon valde spindelmannenmössa istället för en med Mimmi Pigg, när hon fick välja och att hennes favoritkläder är fotbollsdräkten, som alla fick lika. MEN att hon leker på exakt samma sätt som äldsta storebror gjorde när han var mindre. DET kan i alla fall inte bero på inspiration, för det slutade han ju med för flera år sedan. Han var iofs några år äldre, men nog ser man likheterna. De ritar även på samma vis. Och hon gillar att bygga, med ALLT precis som han alltid gjorde (gör). Det är SÅ coolt att se!


1 kommentar:

Anonym sa...

Så där leker min lille R också! Det ser för härligt ut tycker jag:)

Kanske har du redan blivit utmanad, men nu utmanar jag dig också.
Instruktion finns i min blogg:)