Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 31 augusti 2008

Ung och lovande


kan verkligen ha olika innebörd. Som eligymnast kan man väl inte vara speciellt gammal, inom PRO är det väl annorlunda. Själv var det ett tag sedan man ansågs just "ung och lovande". Har liksom aldrig valt "rätt" utan bara gått på känsla och vad som ramlat över mig. Har länge tänkt just på det där att ung och lovande, det kommer man ALDRIG mer att kallas (för det har faktiskt hänt, även om jag som sagt aldrig blev mer än så), men så läste jag i DN om en ung och lovande person. 44 år och fembarnsmamma! Kanske det finns något för mig med? Annars får man väl satsa på PRO, eller helt enkelt inse att man bara är en kugge på det stora hjulet - och vet ni vad, jag är faktiskt rikigt nöjd med det!

1 kommentar:

Orchid sa...

Hjärtat! Visst är du fortfarande "ung och lovande"! Tänk på vad du kan uträtta på minst 40 år till!!! Jag anser mig kanske inte så ung och lovande vid 65 år, men jag har fortfarande massor, massor, massor att ge! Det är väl det som räknas, hoppas jag!