Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

måndag 4 augusti 2008

Oftast får man svar

på sina frågor tillsut. Jag undrade ju väldigt över var alla dessa människor komifrån, som var på Leklandet förra veckan. Hade ju en känsla av att de hängde ihop på nåt sätt och å så rätt jag hade. I dag träffade jag han som jobbade där. Var ju tvungen att fråga varför jag kände igen honom, för jag kopplade inte direkt. Så kom vi in på att vi var där den där katastrofdagen och han sa "Ja, det är så dåligt. De gör alltid sådär. Bara dyker upp utan att säga till". Undrade såklart vilka. "Frälsningsarmén". Så där kom svaret på den frågan. Jag som gillar Frälsningsarmén. Är ju bra att de hjälper barn till aktiviteter, men helt omöjligt att slå en signal innan borde det ju inte vara.

I övrigt så jobbar jag. Lite katastrofartat där med. Redan innan för få och så en som blev sjuk. Ska jobba ett par timamr på min lediga dag i morgon. Först såg det ut som att det skulle bli hela och jag kände mig urdeppig, för jag hade sett fram emot en dag med S. Sen pysslade vi ihop det, så jag går hem senast 13:30. Känns överkomligt.

Nu blir det CSI NY och så försöker jag låta bli att spana på taket mittöver, där det går en man och kollar taket, utan säkerhetslina. Det har ÖST ner och borde var rätt slipprigt, om man säger så. Jag vill INTE se honom falla...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk. vi är lika även där.
CSI:NY kan det bli bättre en regning
Måndagskväll?
Själv tände jag levande ljus och hade det riktigt mysigt där.

Lycka till på jobbet men slit inte ut dig nu

-Maria N- sa...

Mäh! Frälsis? Är det någon man förväntar sig lite ordning och struktur ifrån så är det väl FrälsningsARMÈN?!?!?!

Skriv en insändare *fniss*