Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

torsdag 3 juli 2008

Lite i efterhand




Först skulle jag ju blogga om hur det var att sova utan barn i sängen och om att gå på IKEA med just de barnen man varit utan i sängen. Vet faktiskt inte vad jag ska föredra. Utan barn i sängen sov jag i alla fall lugnt och skönt, MED barnen på IKEA var allt annat än lugnt och skönt.
Helt otroligt nog kom vi i alla fall därifrån med ett helt perfekt skrivbord till killarnas rum och några backar att ha under sängen.

Dagens bästa var att när alla familjens män satt helt uppslukade av just nämnda skrivbord, så kom jag runt hörnet och undrade var S var. "Hon är där" sa de i kör och pekade på ??? - en helt annan unge! S hade smitit tillbaka till badrum för att få klämma lite i fred.

Inga kommentarer: