Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

söndag 22 juni 2008

One down...
















??? to go. Ja egentligen är det ju "bara" vardagsrummet och killarnas rum kvar, men för att genomföra det krävs det omstrutureringar av vårt sovrum (en garderob måste in och en fåtölj ut - var den ska stå vete tusan)och så är ju hallen sjukt stökig, för att inte tala om klädkammaren (som jag inte ens orkar tänka på just nu). Men FOKUSERA! En punkt i taget. Nu njuter jag av dagen "skörd". Det är inte bra, men det är bättre. Att det skulle bli trångt kunde man ju räkna ut med knäna. Det var trångt innan och nu skulle S´saker in också. Jag har tagit bort en del, som får hamna i källaren. Kanske blir mer sedan, men det får duga för tillfället.

Jag och S tog en sväng till IKEA och köpte lite förvaring

1 kommentar:

Orchid sa...

Strongt gjort! Blir jättebra! Har tänkt på er idag! Kram!