Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

fredag 16 maj 2008

Jordens stoltaste föräldrar


var vi nog i går när vi kollade in T i årets Musikdramaföreställning. Inte ett knyst har kommit över hans läppar, förrän liiite samma dag. Då P och F redan hade sett honom på dagföreställningen i skolan. Typ att han sjöng själv (fast det visste jag redan eftersom musikdramaläraren är min barndomsbästis) och att han hade en mikrofon tejpad på kinden, för att höras. Och att han hade kommit av sig lite. Det gjorde han på kvällen med. Främst för att han hade dagens "tabbe" i minnet. MEN! Han kom tillbaka.

Efter att ha sett ut som att han skulle gråta och kliva av scenen, tog han upp sången igen och gjorde avslutet. SÅÅÅÅ duktig!!! Helt ensam i sin sång var han alltså. Helt okända kom fram efteråt och sa att det var strongt gjort. Alla barnen var förövrigt superduktig och min vän och hennes kollega kan vara otroligt stolta över det jobb de gjort!!!


Ryktet går att någon på skolan filmade och att det kommer att ligga på hemsidan. I så fall lägger jag in länk här.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag förstår att du är jättestolt! Vilken duktig kille!