Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

måndag 3 mars 2008

Min snälla hjärna

När jag var yngre drömde jag väldigt ofta mardrömmar. Om något i en dröm kunde bli läskigt, så nog tog det den vändningen. Jag vaknade ofta mitt i mina drömmar med en känsla av katastrof och jag kom nästan alltid ihåg dem. Numera minns jag nästan aldrig mina drömmar. Gör jag det, så är de oftast snälla. Visst händer det att de är mindre roliga också, men inte lika katastrofinriktade, som då. I helgen har jag sovit uselt. Vi har nå´t knäppt magvirus i familjen. Först trodde jag att jag hade magkatarr, men när fler drabbats, så får jag ju inse att det antagligen inte var det (förlåt till alla vi lyckats smitta!!!). I alla fall så sov jag dåligt och drömde en massa. Drömde om saker som kröp under tyget i en soffa. I mitt gamla liv hade det självklart varit ormar, eller något konstigt monster. I mitt nya liv dök det upp en söt liten kattunge! Tack för det hjärnan!

Inga kommentarer: