Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

torsdag 13 mars 2008

Hur ska man GÖRA???


T har problem. På lördag är det melodifestival och han har två favoriter. "Mamma, kan jag få 42 kronor till BÅDE Linda Bengtzing och BWO?" Vet inte var han hade fått just 42 kronor ifrån, men detta ville han alltså satsa på sina älsklingar. Jag sa att det var större chans att en av dem vann om han valde att lägga alla pengar på den ena. Men fy så tråkig jag kände mig efteråt och SÅ kunde man ju inte göra, tyckte han - då blev det ju ORÄTTVIST! Min lilla gullunge! Som om de skulle veta vilka han röstar på. Har inte bestämt hur vi ska göra. Jag vill inte lägga pengar alls på att rösta, men samtidigt tycker jag att det är roligt med hans engagemang.

Inga kommentarer: