Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

fredag 28 mars 2008

Förkylningstider.



Är det inte den ena, så är det den andra. Påsken däckade ju S och R och var inte med på påskmiddagen. I veckan har T varit snorig. Sist vi skulle hem till F:s kompis på middag blev kompisen sjuk och nu är det F själv som är förkyld. I dag var jag sugen på att träffa en kompis, som är mammaledig, men då var hennes yngsta dunderförkyld OCH har ögoninflammation. Känner mig lite hängig själv, men hoppas på att det inte blir värre. I morgon ska jag träffa några gamla klasskompisar från 9:an om jag bara håller mig på benen. Men först ska vi starta helgen med en fredagsöl på lokala pizzerian. Jag har ju slitit så hårt denna min påsklediga vecka ;-)

Inga kommentarer: