Välkommen till min (o)perfekta blogg.


Letar du efter inspiration till det perfekta hemmet, med tomma ytor och chicka detaljer? Då har du kommit helt fel.

fredag 22 februari 2008

Fokusera på en punkt 2

Vab i dag med. MEN jag lämnade 12-åring med 2-åring och gick på ledningsmötet. Ett mycket bra möte. Vi åstadkom en handlingsplan, som var riktigt bra. Lite svårt att få en del att låta bli att sväva ut i pladder (okej, mig med ibland) men resultatet blev i bra. Alla verkar nöjda med nyordningen och chefen pratade jag ut med på telefon häromdagen, så nu får jag väl lägga sorgen bakom om mig och börja fokusera på det nya. Men först ska vi ha sportlov. Vi startade med mysmiddag:




En liten skrutt på bänken, medan mamma lagar mat

När man dukat klart är maten redan borta ur vissa skålar ;)

MUMS vad gott det var. Nu väntar finalen i "På spåret" och i morgon ska jag jobba. Trots sportlov - SEN börjar mitt lov!


Inga kommentarer: